Ip adresser är lätt att kolla upp så du vet, haha!

God dagens! :)

Vaknade för en och en halv timme sen. Var bra att jag vaknade i bra tid, med tanke på att jag inte somnade försen vid sex typ. :)
Idag kommer Rasmus hit. Vi ska gå på stan och Rebecka ska in till sin kusin som jobbar  en affär i stan och möjligen köpa en klänning. Kommer säkert också vilja ha en! ;) Men har inte så mycket pengar så får vänta i så fall tills den 18:de. :)
Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men det märker vi! Senare ikväll ska vi iaf till anexet, någon som ska spela och så där så kan ju vara trevligt. :)
Äh, jo måste bara säga en sak! Haha, du som kommenterar annonymt kan sluta med det. För du vet väl att man kan kolla upp IP adressen? Haha, inte så svårt liksom. Ägd! ;)
Rebecka duschar nu, men snart min tur så får väl börja avrunda nu :)
Hoppas ni får en fin dag! Haha, hörde från mamma att det snöar i Stockholm/Stockholmstrakten. Stackare där uppe!
Måste bara säga att innan man vant sig vid lugg är det jobbigt!! ;)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hehe, måste bara påpeka att det är rätt kul att du säger att det är enkelt att kolla upp IP-adresser när du själv ber min syster kolla upp dem åt dig.. x)

2012-04-17 @ 22:50:31
URL: http://samanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0